onsdag 23 juli 2014

Bokförsäljning

Här är de böcker jag säljer. Alla har bild och beskrivning av skick.

OBSERVERA ATT FRAKTEN INGÅR I ALLA PRISER.
- Köper man mer än en bok kan frakten ändras, har dock inte klurat ut allt det där än, men det märker vi och jag mejlar i så fall köparen angående det nya priset.
- Bor man i Göteborg eller kan ta sig till Göteborg så kan jag möta er och lämna boken, den blir då mycket billigare eftersom frakten försvinner.
- Frakten kostar antingen 28, 42 eller 56 kr beroende på vad boken väger, men jag har som sagt räknat med den i priset så det pris som står är det enda ni får betala om ni vill ha boken.
- Är ni intresserade, kommentera med er mejladress eller mejla mig på baraensidatill@gmail.com och nämn vilken eller vilka böcker ni är intresserade av :)


ENGELSKA:




Firespell och Hexbound | Chloe Neill (säljes tillsammans)
Paperback | Nya, olästa (ena har märke efter klisterlapp på baksidan, går att ta bort)
PRIS: 62:-

Wondrous Strange Lesley Livingston
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:-

Kiss of Life | Daniel Waters (OBS! Andra boken i en serie)
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:-

Blue Bloods | Melissa De La Cruz
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:-


Wake | Amanda Hocking
Paperback | Begagnad, bra skick
PRIS: 43:-



Falling Under | Gwen Hayes
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:- SÅLD.

The Dark Divine | Bree Despain
Paperback | Begagnad, sliten (bruten rygg, men annars okej)
PRIS: 47:-

The Vampire Diaries | L.J. Smith (två bind-ups av de fyra första böckerna i serien, säljes tillsammans)
Paperback | Begagnade, bra skick, lite slitna
PRIS: 76:-

The Secret Circle | L.J. Smith (en bind-up av de två första böckerna i serien)
Paperback | Begagnad, bra skick
PRIS: 52:-



Hereafter | Tara Hudson
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:-

Vampire Kisses | Ellen Schreiber (en bind-up av de tre första böckerna i serien)
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:-

The Goddess Test | Aimée Carter
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 48:-

Meridian | Amber Kizer
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 57:- SÅLD.

Deadly Cool | Gemma Halliday
Paperback | Ny, lite läst, mycket bra skick
PRIS: 48:- SÅLD.


Fallen | Lauren Kate
Hardcover | Ny, oläst (har dock en liten röd bläckkludd på undersidan, ser ut som blod, haha, men den var där när jag köpte den och jag är 99% säker på att det är från en penna, hehe)
PRIS: 96:-


Paranormalcy | Kiersten White
Hardcover | Läst, mycket bra skick
PRIS: 72:-

Wicked Lovely | Melissa Marr
Hardcover | Ny, oläst
PRIS: 82:- SÅLD.

Everneath | Brodi Ashton
Hardcover | Ny, oläst
PRIS: 82:-


Raised by Wolves | Jennifer Lynn Barnes
Hardcover | Ny, oläst
PRIS: 96:-

Bumped | Megan McCafferty
Hardcover | Ny, oläst
PRIS: 82:- SÅLD.

Blood Magic | Tessa Gratton
Hardcover | Ny, lite läst, mycket bra skick
PRIS: 96:-


Shadows | Amy Meredith
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 48:-

Wintercraft | Jenna Burtenshaw
Paperback | Ny, oläst (märke efter klisterlapp på baksidan, går att ta bort)
PRIS: 48:-

Tweet Heart | Elizabeth Rudnick
Paperback | Ny, läst, mycket bra skick
PRIS: 57:-

The Completely Unofficial Glee A-Z | Sarah Oliver
Paperback | Ny, oläst
PRIS: 43:-


SVENSKA:



Livet på en kylskåpsdörr | Alice Kuipers
Inbunden | Begagnad, okej skick
PRIS: 47:-

Beastly | Alex Flinn
Storpocket | Begagnad, mycket bra skick
PRIS: 57:-

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna köpa Falling Under, Meridian, Deadly Cool och Bumped. Maila mig gärna på; nordinandersson.petra@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är intresserad av The Goddess Test maila mig på bokparadiset@hotmail.com

    SvaraRadera