fredag 17 januari 2014

Mål och utmaningar 2014

Med en läslust som har varit saknad i vad som känns som en evighet, börjar jag detta år med att fira att jag äntligen känner för att läsa igen genom att utmana mig själv. Så himla typiskt mig... Men väldigt roligt, så jag struntar helt enkelt i att det kanske är en dum idé.

Som många andra har jag gått med i utmaningen som Anna på Boktycke har skapat med inspiration från Kaosutmaningen. Jag har sett Kaosutmaningen tidigare och funderat på att testa, men Annas utmaning var för rolig för att inte köra så det blev den istället! Jag har min statussida för den här utmaningen, samt lite övriga mål, på den här sidan där jag uppdaterar och noterar hur det går.

Kanske tillkommer det något mer mål eller någon mer utmaning, man vet aldrig. Men just nu är det så här jag kör! På måndag börjar jag min kurs i Litteraturvetenskap, spännande, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar