måndag 7 januari 2013

Förra årets böcker - en lista

Har ju inte gjort någon sådan där sammanfattning av året och listor över de bästa böckerna jag läste eller nåt.  Så tänkte att jag bara i ett litet inlägg som detta skulle göra just det där. Försöka berätta visa vad som var bäst år 2012.


Allra bästaste bästa böckerna (kunde ju inte bara välja en):


Böcker jag kommer läsa igen:



GE MIG UPPFÖLJAREN NU (eller igår...helst):


Topp tre omslag bland de böcker jag läste:



Nja, de här var då ingenting för mig:



Kanske ska ge en chans till (med dess uppföljare):



3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har! Du skriver väldigt intressant saker :)
    Kolla gärna in min blogg.
    Hur gjorde du läsmålen du har i layouten?
    Jag har aldrig förstått hur man gör.
    Kommentera gärna ditt svar på min blogg, om du är villig att ge ut det.

    SvaraRadera
  2. Du är Taggad här http://bokraden.blogspot.se/2013/01/happy-bookaholic-tag.html


    :) Längtar efter att få läsa dina svar :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg! Älskar headern och inläggens stil. =)

    SvaraRadera