fredag 25 maj 2012

Just nu

Ja, just nu läser jag faktiskt mer än vad jag gjort sen i mars. April och maj har inte varit några roliga läsmånader, men den senaste veckan har jag klämt in lite lästid i schemat. Och jag har saknat det så otroligt mycket! För någon månad sedan när jag såg på min bokhylla full av olästa böcker fick jag bara ångest, men nu vill jag hoppa in i var och en av böckerna och sluka dem. Kanske är för att sommaren är här? Eller för att min kurs går mot sitt slut? Oavsett så gör det mig överglad.

Har läst ungefär 70 sidor i Starters av Lissa Price och samma antal i Ruby Red av Kerstin Gier. Den sistnämnda gillar jag verkligen och den första har jag inte riktigt kommit in i än. Sen läser jag också lite då och då i Mark Twains bok om Tom Sawyer. Gillar denna också. Men jag ska ju självklart också läsa Eld så fort jag kan, är riktigt nyfiken på vad som kommer hända!

Men tänkte visa istället för berätta vilka böcker jag förväntar mig läsa/läsa ut inom kort:







Så det är alltså så här det ser ut just nu. Hoppas ni har det bra och att ni läser bra böcker! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar