fredag 8 november 2013

Fem saker på en fredag

  • I mina bokhyllor står väldigt många böcker. Väldigt många olästa böcker. Väldigt många olästa böcker som jag har glömt av. Så. Imorgon ska jag ta och göra någonting åt detta. Stor megasortering på g alltså.

  • Blivit taggad av Elina, så "Bump in the Night"-taggen ska jag se till att göra någon dag.

  • Jag läste Eleanor & Park för väldigt länge sedan och har inte skrivit någonting om den än. För jag vet inte vad jag ska säga. Försöker komma på rätt ord hela tiden, men lyckas inte. Men jag fortsätter försöka.


  • Gillar denna finurliga sida, är nog bra om man har glömt vad bok 1 i en trilogi eller serie handlade om. Som jag då lyckas med varje gång, hehe. Därav alla påbörjade serier. När tvåan kommer har jag glömt cirka allting som hände i ettan.

1 kommentar:

  1. Vilken bra sida! Helt perfekt för mig som har kort minne. Tack för tipset!

    SvaraRadera