måndag 18 april 2011

Snart klar med Cirkeln

Japp, snart har jag läst den. Och jag måste redan nu säga hur mycket jag tycker om den här boken! Den är fruktansvärt bra. Spännande, rolig, hemsk och mysig. Allt på samma gång. Och tack vare Cirkeln har jag börjat läsa "på riktigt" igen. Innan höll jag på och läste några sidor ur massor av böcker och kom ingen vart, men inte längre. Jag fokuserar på en bok i taget, och tänker fortsätta så. Blir ju helt virrigt annars, blandar ihop saker och sånt.

Annars händer inte så mycket bokigt eller vad man nu ska kalla det...Köpte en massa böcker igår som jag nu längtar efter. Men de kommer nog inte förrän i slutet av veckan eller i början av nästa.

Man kan ju i alla fall sitta ute och läsa nu, så himla underbart. Hoppas ni har det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar