torsdag 7 juli 2011

Nya omslag, min läsning och andra random saker

Har ni sett det nya omslaget för paperback-versionen av Across the Universe? Rätt snyggt. Inte lika snyggt som originalet dock... 



Och så har omslaget som jag antar är det slutgiltiga, officiella (??) för A Million Suns, bok 2 i den här serien som jag inte vet vad den heter, kommit ut. Har bara sett det på ett par ställen, vilket väl är lite konstigt kanske... Jag vet inte riktigt vad jag tycker, har ju inte läst Across the Universe så vet inte om detta omslaget passar till serien. Men klart att det är fint.



Och så över till någonting helt annat. Starcrossed. Ja, jag läser fortfarande den boken. Den har nästan 500 sidor och jag är inte den snabbaste läsaren direkt. Boken är bra, inte fantastisk, men bra. Kul med all grekisk mytologi och sånt :)

På måndag är tydligen ett read-a-thon som jag har anmält mig till... Synd då att jag antagligen inte kommer kunna delta. Skrev om detta här, för ungefär en och en halv månad sedan. Usch, jag behövde verkligen nåt sånt här. Komma ikapp med läsningen och sånt.. Men, men. Försöka går väl. Hoppas alla har en underbar sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar