tisdag 22 november 2011

Om den närmaste framtiden

Först vill jag bara säga att det inte är meningen att uppdatera så här sällan, men har man lite tid så har man lite tid. Inte så mycket att göra åt det, tyvärr. Får väl ta igen det i jul när jag är ledig :)

Denna vecka är alltså veckan då jag tänkt publicera min lilla intervju med Lisa Schroeder (woo!) och få upp några recensioner på bloggen av bland annat en av hennes böcker som jag tänkt läsa om. Har även tänkt lotta ut denna bok av Lisa Schroeder! Men då tentor väntar och behöver pluggas till så vet jag inte riktigt när allting kommer hända. Men hända kommer det i alla fall!

Försöker läsa alla inlägg på de bloggar jag följer, men önskar att jag kunde kommentera mer. Ska se till att bli bättre på det! I alla fall ... Hoppas ni har det bra så länge :)

1 kommentar:

  1. Ska bli så spännande! Lisa Schroeders böcker toppar min måste-läsa-lista just nu!:)

    SvaraRadera