fredag 27 maj 2011

Och vinnaren är...

...Clara!

Grattis! :) Du kommer snart få ett mejl av mig. Nummer 23 hade Clara, mitt turnummer, undrar om det var ödet som bestämde där? Hehe.

Totalt var 49 personer med och tävlade, helt otroligt. Det trodde jag aldrig. Stort tack till alla som var med! Önskar jag kunde ge er alla varsin bok.

Vinnaren valdes ut genom random.org, jag skulle ha gjort det the old fashioned way med lappar och så, men det kändes smått onödigt att fixa 49 st lappar när man kan göra det på internet, haha.

Och så bevis på att det har gått rätt till:




Jag kommer definitivt ha fler tävlingar i framtiden, det var hur roligt som helst. 

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag blir glad, tusen tack!
    (Jag har svarat på ditt mejl nu)
    Ha det fint :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Clara och tack för en rolig tävling :) Hoppas på fler snart!

    SvaraRadera