tisdag 30 augusti 2011

And the Oscar goes to...

Fick en (ett?) award av superduktiga bloggaren Clara idag :) Liebster Blog Award heter det, och jag blev riktigt glad av att få det. Tack Clara :) Och eftersom jag aldrig gett bort en/ett award förut, så tänkte jag göra det nu.



Det finns några regler...:

1. Tacka den som gav awarden till dig och länka till bloggaren.

2. Välj ut 5 st som du vill ge awarden till.

3. Kopiera och klistra in awarden på din blogg.

4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.


5. Och det viktigaste: ha roligt och stötta varandra!


Så, det blev en utmaning att ge den till bara 5 bloggar.. Men tillslut kom jag fram till de fem. Ni som jag ger den till, ni behöver inte skicka vidare den, även om ni gärna får göra det. Jag vill bara att ni ska veta att era bloggar är underbara!

Emelie - Bookworm
Maria - unga vuxna
Anna - Boktycke
Tjejerna på Bokgläntan

Finns så många fler jag skulle vilja ge till, men hoppas att ni vet att era bloggar är fantastiska ändå. Bokbloggare är de bästa bloggarna :)

8 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Vad glad jag blir ^^

    SvaraRadera
  2. Nejmen. Vad glad jag blir! ;D Stort tack!

    SvaraRadera
  3. Malin då.. vad glad jag blir :D Tack, kära du <3

    SvaraRadera
  4. Varsågod, jag är så glad att jag fick den så att jag i min tur kunde ge den till bl.a. dig!

    Din blogg är verkligen super!

    :D

    SvaraRadera
  5. Jag håller verkligen med dig! Bokbloggar är de bästa bloggarna! :D

    SvaraRadera
  6. Oj, såg nu att du redan fått en award..men nu får du en till av mig! :) Man kan aldrig få för många^^

    SvaraRadera
  7. Du har fått Liebster Blog Award av mig också ♥

    SvaraRadera