tisdag 9 augusti 2011

Saker och ting

Hej igen och förlåt att jag har varit borta så länge. Min pappa påminde mig om att jag inte hade skrivit något på ett tag och jag tror inte att jag hade insett att det hade gått så lång tid sedan mitt senaste inlägg. Så tack pappa för påminnelsen :)

Just nu känns det som att sommaren är slut, vilket är supertrist. Jag älskar hösten, men den ska ju inte komma riktigt än... Och jag är inte redo för att sommaren ska ta slut, det var ju under dessa lediga månader som jag skulle komma ikapp med läsningen! Haha. Blev väl inte direkt så...

Jag har istället drunknat i filmer och teveserier eftersom vädret har varit rätt kasst. Har sett en del bra filmer och en del dåliga, men just nu längtar jag mest efter att få se Scream 4 som kommer på dvd om någon vecka eller så. Älskar Scream-filmerna, inte för att de är världens bästa filmer direkt men sjukt underhållande är de i alla fall. Om den fjärde filmen är bra eller dålig har jag inte hört någonting om, så har inga direkta förväntningar.

Läsandet har som sagt gått så dåligt att jag skäms. Är just nu inne i Perfect Chemistry som är rätt så bra, och läser även Buffy the Vampire Slayer säsong 8-serietidningarna. Om bara cirka tre veckor börjar jag på universitetet och min hjärna är rätt så fokuserad på det just nu. Kanske därför det går så dåligt med att läsa... Sjukt nervös är jag. Men också extremt exalterad! Många blandade känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera, haha.

Ha det bra :) (jag ska försöka bli lite mer aktiv på bloggen nu, jag lovar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar