torsdag 5 januari 2012

4 nya böcker (5/1)

Fick en klump med paket idag (Book Depository skickar böckerna var för sig, i olika paket) och det var ju inte direkt en besvikelse. Inte för att jag behöver fler böcker att läsa just nu. Men som Lisa på Bladvändaren skrev, det måste vara en sjukdom det här att köpa böcker även om man inte behöver dem eller kommer läsa dem direkt.

En dvd-box med Smallville säsong 2 hamnade bland böckerna också. En serie jag håller på att se om för första gången sedan jag såg den när jag var mycket mindre än nu. Har inte sett alla säsonger och vet inte om det blir bättre eller sämre eller samma, men får väl se. Den är lite cheesy, fast jag gillar cheesy så länge det görs på ett bra sätt (alltså inte så som Sjunde Himlen gjorde det.....)

Böckerna är:


Ser fram emot att läsa varenda en av dem (uppenbarligen, hade nog inte köpt dem annars :P), men mest den sista. Skrev om den i maj förra året och har väntat ända sedan dess. Har inte så låga förväntningar direkt...



Maja ville också vara med och få lite uppmärksamhet..

7 kommentarer:

  1. Åh, verkar som en riktigt spännande bokhög!
    Har själv spanat lite på alla men är mest nyfiken på Under the never sky :)

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig kissemiss!:D Trevlig bokhög också för den delenxD

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina böcker!! Är jätte nyfiken på alla av dem, särskilt Under the Never Sky!

    SvaraRadera
  4. Ja, varför gör The Bookdepository så egentligen? Skickar en bok i varje paket?

    Hur som helst, jag har också precis införskaffat Cinder. Är riktigt spänd på att se hur den är!

    SvaraRadera
  5. Åh, Smallville! Har inte följt det, men skulle vilja börja om ända från början :)

    SvaraRadera
  6. The Statistical Probability of Love at First Sight kommer definitivt att finnas i mitt första bokpaket i år. Som jag för övrigt inte beställt än. Självbehärskning modell XL.

    SvaraRadera
  7. Ja, varför blir det så? Typiskt, men också nice o snyggt i bokhyllan... (: Jag funderar faktiskt på att ha samma mål som dig i år - 50 böcker 2012. Åtminstone. Sedan får man se om det håller eller inte! (;

    SvaraRadera