lördag 28 januari 2012

Boksläpp att se fram emot - Februari

Hej på er :) Har gått ett tag sedan jag bloggade sist, skolan har börjat och så, och det har liksom kommit lite i vägen. Läsandet har också fått lida tyvärr. Ligger efter i min läsning vilket jag hatar, men ska se till att få ordning på alltihop snart så att det finns tid till alla grejer. Idag har jag varit och köpt en till bokhylla eftersom min första är full, så jag kommer antagligen göra en bookshelf-tour eller någonting liknande när den nya hyllan är färdig och alla böcker står där jag vill ha dem.

Men tills dess så tänkte jag lägga upp ett inlägg om de boksläpp i februari som man kan se fram emot. Följande datum kan ha ändrats, eller kan komma att ändras, men det är dessa jag har hittat.




Harbinger av Sara Wilson Etienne (2 februari) 
Born Wicked av Spotswood (7 februari)
Dead to You - Lisa McMann (7 februari)


Pure – Julianna Baggott (8 februari)
The Fine Art of Truth or Dare – Melissa Jensen (16 februari)
The Disenchantments – Nina LaCour (16 februari)


The Catastrophic History of You and Me – Jess Rothenberg (21 februari)
Partials – Dan Wells (28 februari)
Undeadly – Michele Vail (28 februari)

3 kommentarer:

  1. Längtar efter Dead to you av Lisa McMann! Hennes andra böcker är så bra:D

    SvaraRadera
  2. Spontant känner jag att det finns aaaalldeles för mycket böcker man skulle vilja läsa här i världen!

    SvaraRadera