torsdag 2 februari 2012

Sammanfattning - Januari 2012

Det var ju det här jag skulle försöka mig på i år också, att sammanfatta varje månad. Denna gången blir det inte så roligt eftersom skolan har chockat orken ur mig och jag knappt läst någonting. Som vanligt... Har flera hundra sidor att läsa i flera olika skolböcker och det känns lite stressigt just nu. Har bara gått två veckor och ligger redan efter. Är inte så lite stressad nu kan man säga. Men i alla fall... Januari då:

Antal lästa böcker: 2
Nevermore av Kelly Creagh
The Statistical Probability of Love at First Sight av Jennifer E. Smith

Omläsningar: 0
Engelska: 2
Svenska: 0

Egentligen läste jag inte hela Nevermore i januari, men läste ut den då. Sedan läste jag boken med den långa titeln och efter det har jag nästan läst ut Cinder av Marissa Meyer och börjat läsa om The Hunger Games och alltså börjat läsa diverse böcker till skolan.

Bästa boken:
Kan inte riktigt välja någon av de som jag läste ut... De var bra båda två, men två väldigt olika böcker.

Sämsta boken:
Samma här.

Totalt antal sidor lästa:
Detta blir ju lite svårt... Men ungefär 384 sidor om jag räknat rätt. Haha, det är rätt skrattretande. De flesta böcker är ju längre än så och då har jag läst ut två och läst några sidor i andra böcker.


Nu är det februari och jag hoppas innerligt att denna månaden blir bättre! Så här kan det ju inte fortsätta. Då blir det 2011 all over again... Hjälp.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också att februari blir en bättre läsmånad för mig. Jag lyckades bara läsa tre böcker i januari. Min anledning till att det blev så få är att två av dom var ganska så dåliga, vilket inte är så roligt! ;)

    SvaraRadera
  2. Har frågestund på bloggen, kika gärna in och lämna en fråga! :D

    SvaraRadera