måndag 13 juni 2011

Komma ikapp

Idag tog äntligen min sista kurs slut och nu är jag ledig, så himla underbart! Så nu är planen att komma ikapp med läsningen. Då mitt mål är att läsa 50 böcker i år ligger jag ju lite efter... Ett halvår har snart gått och alltså borde jag ha läst 25 böcker då juli börjar. Och nu är det ju sommar och ledigt så det finns liksom inga ursäkter längre, nu ska jag komma ikapp!

Jag har bara 100 sidor kvar ur Cirque du Freak, så ska läsa ut den först. Sedan vet jag inte om jag kommer läsa ut några av de böcker jag redan börjat på eller om jag börjar med någon ny. Jag har sett att vissa bestämmer i förtid vilka böcker de ska läsa under sommaren, men sånt klarar inte jag. Vilken bok jag känner för att läsa ändras varje dag. Det är därför jag har så många påbörjade böcker, haha.


Hoppas ni har en fin sommar (här är det rätt kasst väder, hatar det) och gör saker ni tycker om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar