tisdag 28 juni 2011

Någon som vill ha en bok?

Update:
Det var en del som var intresserade av boken, så jag fick lotta vem som skulle få den. Boken gick till Emelie :)



Fick för inte så längesedan hem en bok jag köpt, Blood Magic av Tessa Gratton, dock så var den lite förstörd på insidan. Inget jättefarligt, bara tillräckligt att jag kände att jag kunde fråga Book Depository om en ny bok. Och en ny bok fick jag. Så nu har jag två exemplar av Blood Magic och har självklart ingen användning för båda två. Så om det är någon som skulle vilja få en gratis bok som har en liten fläck på insidan (se bilden nedan) så får ni gärna höra av er!

Mejla mig isåfall på baraensidatill@gmail.com och skriv att du är intresserad av boken. Är det fler som skriver så får jag väl lotta om vem som får den, eller nåt. Blir bara glad om någon skulle vilja ha den! Men den är ju faktiskt gratis och allt ;) Förutom fläcken är den i fint skick, och man ser vad som står under fläcken (som jag inte vet vad den kommer ifrån, tryckningen av boken antagligen). Det var bara så att jag kände att jag inte ville betala fullt pris för en bok som inte var i perfekt skick. Okej, nog om det här nu. Hör gärna av er :)

2 kommentarer:

  1. Naturligtvis skulle åtminstone jag vilja ha den, mejlade dig om det!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag mejlade också xD

    SvaraRadera