onsdag 21 december 2011

Boksläpp att se fram emot - Januari

God morgon. Vaknade för en stund sedan och insåg att jag inte la upp något inlägg på bloggen igår, råkade nämligen somna helt plötsligt vid halv tio så, ja ... Idag har jag tänkt lägga upp två olika inlägg för att kompensera för igår. Först ut är ett inlägg som handlar om de böcker som kommer ut under nästa års allra första månad som yours truly ser fram emot och som jag hoppas, och antar, att många av er också längtar efter! Slängde även in några uppföljare vars första böcker jag inte läst, men som jag vet att många som läser min blogg har.

Följande datum kan ha ändrats, eller kan komma att ändras, men det är dessa jag har hittat.


 
 

The Statistical Probability of Love at First Sight - Jennifer E. Smith
(2 januari)
Everneath - Brodi Ashton (3 januari)
Under the Never Sky - Veronica Rossi (3 januari) 




Cinder - Marissa Meyer
(3 januari)
A Million Suns - Beth Revis (10 januari)
The Fault in Our Stars - John Green (10 januari)




Tempest - Julie Cross
(17 januari)
Hallowed - Cynthia Hand (17 januari)
Incarnate - Jodi Meadows (31 januari)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar