torsdag 1 december 2011

Magiska december

Månad nummer två av mina favoriter är här! Hela december tycker jag är en magisk månad, detta har suttit kvar sedan jag var liten och vaknade tidigt varenda morgon för att öppna en lucka och se på julkalendern. När jag var liten fick jag även en liten, liten present varje dag av min mamma fram tills julafton och de hängde på ett speciellt tygstycke och det hela var bara så fullt av magi att hela månaden blev fantastisk.

Jag är ingen stor firare av högtider, firar faktiskt nästan ingen av dem. Men julafton är alltid där och den kommer alltid att firas. Förr var det tomten och presenterna som lockade, nu vet jag inte riktigt vad det är, men mysigt är det. Julgran, tända ljus, julmusik ... Allt är så underbart.

Bloggen har ju varit lite tom på inlägg under den senaste tiden, så därför lovar jag härmed att jag ska publicera ett inlägg varje dag under denna månad. Ja, jag lovar. Och jag är inte en som bryter mina löften. Kommer inte vara några väldigt speciella inlägg, mest vanliga som recensioner och sånt. Men bloggen kommer ändå leva. Det är också nu i december ett år sedan jag startade denna lilla blogg och jag är så otroligt tacksam för allt som har hänt sedan dess att jag nästan blir lite tårögd.

Idag kommer en recension upp lite senare och sedan får vi se vad det blir av resten av december. Glad första december allihop!

1 kommentar:

  1. Glad första december sj! (: Jag har dec. månad som favorit! (;

    SvaraRadera