lördag 17 december 2011

Tillfälligt avbrott

Malin kan tyvärr inte komma till bloggen just nu för hon har vaknat klockan 6 för att jobba två dagar i rad nu och det är hon inte van vid. Inte heller är hon van vid att blogga varje dag och de två sakerna går bara inte ihop. Men hon gör så gott hon kan och idag betyder det att dagens inlägg blir lite väldigt tomt och tråkigt.

Nej, men allvarligt. Jag står nu hela dagarna och sorterar julkort... Ja, julkort. Såna ni skickar i brevlådan. Det skickas typ 40 miljoner julkort i Sverige varje år (!). Inte för att vi sorterar allihop här i Göteborg, bara 4 miljoner eller 6 eller hur många det nu var. I alla fall så är det galet jobbigt att stå på ett stenhårt golv och sortera kort efter kort efter brev efter brev och stämpla, stämpla. Men det är ju roligt samtidigt... Men. Men, men, men. Trött som fasen är jag och läsa orkar jag inte när jag väl har tid. Slutet på nästa vecka kommer bli en sovfest. Jag kommer inte ens orka stå upp.

Ja, ja. Sluta tjata, tänker ni antagligen om ni ens brytt er om att läsa ända hit ner. Ha. Slutligen vill jag bara tacka er allihop. Ni som läser min blogg, TACK. Ni som kommenterar mina inlägg, TACK. Ni som bloggar själva och ni som läser för att det är kul och intressant och fantastiskt underbart, TACK för att ni finns.

Slut på inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar