lördag 12 februari 2011

Lite random tankar

Just nu är jag förkyld för andra gången på en månad och jag hatar det. Det enda jag orkar göra är att sitta i sängen och växla mellan att läsa och kolla på The Big Bang Theory på datorn :D När jag inte sover då såklart... Läste runt 80 sidor i Catching Fire igår och har bara 70 sidor kvar så tänker läsa ut den idag och äntligen börja på Mockingjay.

Annars fick jag hem fyra böcker den här veckan; Delirium, Nevermore, Nightshade och You are so undead to me. Känns som att jag har tillräckligt många böcker nu för ett tag, så ska försöka låta bli att köpa några fler i februari. Får se hur det går, haha. Tänker inte lägga upp något citat idag, för jag orkar inte helt enkelt.

Och så till något som inte har med böcker att göra alls... Jag såg Mean Girls 2 häromdagen, och jag börjar nästan skratta när jag tänker på hur dålig den var. Jag älskar Mean Girls och hatar dem för att de gjorde en tvåa. En askass tvåa dessutom. Det enda positiva med den var väl att... Ha, jag kan inte komma på något bra. Hade den inte hetat Mean Girls 2 så kanske jag hade varit lite snällare mot den, men nu är det inte så. Usch. Däremot såg jag också Easy A och älskade den! :)

Jag har lust att sortera min bokhylla. Gjorde det för nån vecka sedan, men det blev ju helt konstigt. Sorterade efter författarens förnamn men så blev det baklänges på något sätt. Tror jag får göra om det där. Men nu ska jag sluta babbla. Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar