onsdag 26 januari 2011

The Hunger Games-filmen har fått ett releasedatum!

Nu känns det verkligen på riktigt, för nu är det bekräftat att datumet då filmen som är baserad på The Hunger Games-böckerna kommer ha premiär på bio är den 23 mars 2012. Förut tycker jag att det har känts så långt bort tills vi ska få se böckerna bli film, men det är ju bara lite mer än ett år kvar! Det kommer gå så himla fort. Nu ska det väl förhoppningsvis inte dröja länge tills man får reda på vilka som kommer spela Katniss och Peeta heller :D Det är de två karaktärerna som är mest spännande att få se vem som ska spela, tycker jag. Och så Haymitch, Cinna och Effie. Och Prim och Rue. Alla, helt enkelt.

Jag håller fortfarande på att läsa om Catching Fire. Jag läser några sidor då och då, men andra böcker kommer emellan och... jag ska läsa ut den snart, för jag vill verkligen läsa Mockingjay nu. Men samtidigt så vill jag inte.


Källa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar