lördag 8 januari 2011

Lördagscitatet (3)

Då min hjärna inte fick nog av att bara läsa två böcker på samma gång, en jag har läst en gång tidigare och en som jag verkligen ogillar, så var jag ju såklart tvungen att börja läsa en tredje bok... Suck, förstår inte varför jag gör så här. Nu hoppar jag mellan alla böcker hela tiden och läser lite ur varje. När de här tre är utlästa så ska jag göra mitt bästa för att hålla mig till en bok i taget! Men här kommer i alla fall ett citat från väldigt underbara Shiver:

En lite suddig bild jag tog med mobilen...



The woods I knew, the woods that protected me, were punched through by their sharp odors and their shouts. I scrambled here and there amongst the other wolves, guiding and following, keeping us together. The fallen trees and underbrush felt unfamiliar beneath my feet; I kept from stumbling by flying - long, endless leaps, barely touching the ground.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar