fredag 14 januari 2011

Mina nya böcker (och lite andra saker)

Som jag nämnt tidigare så ska jag idag lägga upp de böcker jag har fått i veckan, trodde att jag skulle få fler eftersom vissa skickades innan de jag redan har fått... Men de kommer nästa vecka! Har fått paket varje dag den här veckan, så det har varit lite som julafton igen, haha. Nej, men jag älskar verkligen att få saker på posten! :)

(jag ber om ursäkt i förväg för mina kassa bilder, jag är verkligen inte bra på att fota...)

Totalt fick jag hem/köpte jag nio böcker den här veckan:



Jag fick ett presentkort på Akademibokhandeln i julklapp, så där köpte jag Go ask Alice och Det händer nu av Sofia Nordin. Har ju som ett mål att läsa två böcker av svenska författare i år och den här verkade bra.



The Book Depository (världens bästa internetbokhandel, billigt och fraktfritt till Sverige!) köpte jag Across the Universe (en 2011-debut), Sing me to sleep (velat läsa väldigt länge), Jellicoe Road (samma som med förra), Perfect Chemistry och min underbara Sarah Dessen-box.


Så här ser boxen ut innan man öppnar den:
 När man öppnar den hittar man tre böcker och en liten nyckel som hänger på ett svart snöre:
 Böckerna i boxen är Keeping the moon, Someone like you och Lock and key. Keeping the moon är verkligen tunn!

Fick också ett par filmer och skivor på posten. Eller en film (Risky Business) och en box med tre Scream-filmer i. Skivorna är ett soundtrack från Buffy the Vampire Slayer, Once more with feeling, och soundtracket till filmen A Walk to Remember :)



Så det var det jag fick denna veckan, nästa vecka kommer väl resten hoppas jag.
Jag vet att jag bloggar väldigt sällan nu, men jag har blivit väldigt förkyld och orkar inte sitta vid datorn så mycket, orkar knappt läsa heller. Men jag blir väl förhoppningsvis frisk snart igen och får fart på allting, ska försöka fixa en recension för Shiver så snart som möjligt.

Ha en bra helg! 

1 kommentar: